[EB] Re:

SRT at ps.au.dk SRT at ps.au.dk
Mon Jan 19 10:57:46 EST 1998

Hej Frank
Tak for din respons på mit outcry.
Det er en gædelig overraskelse at høre fra dig - jeg var ikke klar over
at du er medlem af Eurobarometer mailing listen. Det viste sig at være
en god idé at bruge denne liste til mit desperate nødråb, da jeg
allerede har fået en masse referencer, som jeg kan arbejde videre med.

Baggrunden for valget af emnet er naturligvis folkeafstemningen om
Amsterdamtraktaten som skal aflholdes i Danmark den 28. maj og vi vil
især bruge de danske vælgerundersøgelser samt
Eurobarometre. Tak for idéen med at anvende World Value studierne som
jeg også har adgang til - jeg var ikke klar over at disse havde
spørgsmål om europæisk integration.

Jeg har også noteret mig din idé om at bruge EB-erne fra Østeuropa - Jeg
ser du har et kapitel sammen med Sten i BIG bogen om "The view from
Central and Eastern Europe".

Endnu en gang tak for din respons

Søren